Hur man beställer: 

- - - - - Sverige:       - - - - - - -

  PayPal betalning
 

  Leveransvillkor och betalningsmetoder : 

  1- PayPal 


--- - - - Finska - - - - - - - - -

De betalningssätt vi har är:

1- Verifone BlueCommerce betaltjänst, som gör att du kan betala för ditt köp genast med din egen banks webbbank.

2- Checkout Finland Oy är en betaltjänst som gör att du kan betala dina inköp direkt med bankens webbbank + Visa, Visa Electron, Mastercard-kortbetalningar, Pivo Transfer, AinaPay, Masterpass, Mobile Pay

3- Mash Faktura: Du får en 45-dagars obetald betalningsperiod

4- Mash Avbetalning:
Med avbetalning betalar du ditt köp på ett säkert och enkelt sätt i satser

ytterligare information



  kontakt: 

  Så snällt 

  Postadress: 

  Tähtimökuja 1A7 

  90580 Uleåborg 

 
 

  Telefon: +358449790454 

 

  Företags-id: 2752138-3 



Leveranssätt:    Finska:

Vi använder DB Schenker-paketet (leveranspunkten R-Kioski) för leverans av postpaketautomaten. Eller hämta posten, postkit och matkahuolto. Produkterna skickas normalt inom 2-3 dagar efter beställningen, undantag kommer omedelbart anmälas.

Fraktkostnad:

Fraktkostnader: Plocka upp från Postautomaten och  Postpaket 4,90 € Matkahuolto Närpaket 4,90€

Vi betalar fraktkostnaden för dig när ordervärdet överstiger 49 €

-   -    -    -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -    -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   

 Leveranssätt:  Sverige

 Leveransväg till Sverige, Postpaket.   Produkterna skickas normalt inom 2-3 dagar efter beställningen, undantag kommer omedelbart anmälas. 

 

  Fraktkostnad: 

   Postpaket 9,90 € 

  Vi betalar fraktkostnaden för dig när ordervärdet överstiger 120 € 

 

  Leveranstid: 

 Leveranstiden beror på lagersituationen och tillverkarens leverans.  Vår vanligaste leveranstid till Finland är 3-5 dagar beroende på din order (Beställning av varor inom 7-14 arbetsdagar).  Detaljerade tider anges med produktalternativ.  Vi är inte ansvariga för de förseningar som orsakats av force majeure eller den indirekta skada som orsakats av förseningar.  Exceptionella leveranstider tillkännages på e-handelssidan. 

  So Pretty förbehåller sig rätten att ändra leveranstid. 

 
 
 

  Returer av produkter: 

  Alla återbetalningar måste alltid avtalas med försäljaren i förskott.  Produktens annonseringstid är 14 dagar.  Du kan nå oss bäst på e-post på meltemj@me.com Den produkt som ska returneras och produktförpackningen måste vara oanvänd.  Till följd av lagändringen (från 13 juni 2014) betalas återbetalningar till kunden, vilket innebär att kunden måste betala för postkostnader.  Du kanske vill använda formuläret för återkallelse längst ner på sidan. 

 
 
 

  Korrektheten av den information som lämnas: 

  Kunden är ansvarig för att informationen är korrekt.  Så Pretty är inte ansvarig om produkten inte kan levereras till dig på grund av felaktig eller ofullständig adressinformation, kodkod och telefonnummer som kunden kan tillhandahålla.  Om produkten inte kan levereras på grund av felaktig information, återbetalar So Pretty inte priset på produkten och frakten till kunden och kommer inte att kompensera kunden eller någon tredje part för eventuella skador. 

 
 
 

  kontakt: 

  För alla orderrelaterade problem kan du nå oss enligt följande: 

  - Via mail, meltemj@me.com 

  - På telefonnummer +358449790454, skicka ett textmeddelande / återuppringningsförfrågan, vi kommer att kontakta dig! 

  tillbakadragande 

 
 

 
 

 
 

  _ Mottagare [Emirege Oy, Tähtimökuja 1A7, 90580 Uleåborg  

  meltemj@me.com] 

 

 

  ✱ Jag förklarar / förklarar ✱ att jag vill / vill ✱ avbryta avtalet som jag har ingått / ingått med avseende på leverans av följande varor / följande tjänst ✱: 

  Datum för datum / mottagningsdag 

 

 

  Konsumentnamn / konsumentnamn 

 

 

  _ Konsumentadress ✱ / Konsumentadress ✱ 

 

 

  _ Konsumentens underskrift ✱ / Konsumenternas underskrift ✱ [endast om formuläret fylls i pappersform] 

 

 

  _ Datum 

 
 

  ✱ Onödig strejk / radera